Bycie rekruterem to nie bajka?

Bycie rekruterem to nie bajka?

Nie zawsze, bo…

Nie zawsze, bo…

Nie zawsze, bo…

… trafiają się trudni kandydaci, z którymi trzeba się obchodzić jak z jajkiem. 

W dodatku nie dzielą się uwagami na bieżąco w czasie rekrutacji, a po wszystkim znajdujesz niepochlebne opinie w internecie.

0%

28% odrzuconych kandydatów PODZIELI SIĘ ZŁĄ OPINIĄ ze znajomymi i rodziną, a 22% będzie odradzało innym kandydowanie do firmy*

* wg Raportu Candidate Experience w Polsce 2019


… jako rekruter nie masz argumentów, aby wyegzekwować konieczne zmiany (np. niekonkurencyjna oferta, psujące efekt zachowania hiring managerów, niedoskonałości procesu rekrutacyjnego, etc.) i ostatecznie to Ty jesteś winny, a właściwie na nic nie masz wpływu.

0%

42% rekruterów czuje, że trudno im spełnić oczekiwania kandydatów* 

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku


… budowanie reputacji wśród kandydatów to mozolny proces, który bardzo trudno mierzyć i skalować, a na efekty w postaci najbardziej wartościowych kandydatów, trzeba długo czekać.

0%

88% rekruterów twierdzi, że referencje i rekomendacje są dobrym sposobem pozyskiwania kandydatów

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku


… chcesz być w porządku, a to trudne, bo albo musisz odrzucić bardzo wartościowych kandydatów, albo musisz, czasem z podkulonym ogonem, wrócić do tych wcześniej odrzuconych, a zwykle to nie Twoja decyzja – Ty tylko dostarczasz złe wiadomości.

0%

75% rekruterów potwierdza, że ostateczna decyzja o zatrudnieniu kandydata należy do hiring managera* 

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

… trafiają się trudni kandydaci, z którymi trzeba się obchodzić jak z jajkiem.

W dodatku nie dzielą się uwagami na bieżąco w czasie rekrutacji, a po wszystkim znajdujesz niepochlebne opinie w internecie.

28% odrzuconych kandydatów PODZIELI SIĘ ZŁĄ OPINIĄ ze znajomymi i rodziną, a 22% będzie odradzało innym kandydowanie do firmy*
* wg Raportu Candidate Experience w Polsce 2019

0%

0%

… jako rekruter widzisz niedoskonałości procesu, ale nie masz argumentów, aby wyegzekwować konieczne zmiany.

Zostajesz z niekonkurencyjną ofertą, trudnym zachowaniem hiring managerów i ostatecznie to Ty jesteś winny, a właściwie na nic nie masz wpływu.

42% rekruterów czuje, że trudno im spełnić oczekiwania kandydatów*
* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku


… budowanie reputacji wśród kandydatów to mozolny proces.

Bardzo trudno go mierzyć i skalować, a na efekty w postaci najbardziej wartościowych kandydatów, trzeba długo czekać.

88% rekruterów twierdzi, że referencje i rekomendacje są dobrym sposobem pozyskiwania kandydatów*
* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

0%

0%

… chcesz być w porządku, a to trudne.

Często musisz odrzucić bardzo wartościowych kandydatów, albo z podkulonym ogonem wrócić do tych wcześniej odrzuconych, a zwykle to nie Twoja decyzja – Ty tylko dostarczasz złe wiadomości.

75% rekruterów potwierdza, że ostateczna decyzja o zatrudnieniu kandydata należy do hiring managera*
* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

… trafiają się trudni kandydaci, z którymi trzeba się obchodzić jak z jajkiem, w dodatku nie mówią nic na rekrutacji, a po wszystkim znajdujesz niepochlebne opinie w internecie.

28% odrzuconych kandydatów PODZIELI SIĘ ZŁĄ OPINIĄ ze znajomymi i rodziną, a 22% będzie odradzało innym kandydowanie do firmy*

* wg Raportu Candidate Experience w Polsce 2019

0%

0%

… jako rekruter nie masz argumentów, aby wyegzekwować konieczne zmiany (np. niekonkurencyjna oferta, psujące efekt zachowania hiring managerów, niedoskonałości procesu rekrutacyjnego, etc.) i ostatecznie to Ty jesteś winny, a właściwie na nic nie masz wpływu.

42% rekruterów czuje, że trudno im spełnić oczekiwania kandydatów* 

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku


… budowanie reputacji wśród kandydatów to mozolny proces, który bardzo trudno mierzyć i skalować, a na efekty w postaci najbardziej wartościowych kandydatów, trzeba długo czekać.

88% rekruterów twierdzi, że referencje i rekomendacje są dobrym sposobem pozyskiwania kandydatów

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

0%

0%

… chcesz być w porządku, a to trudne, bo albo musisz odrzucić bardzo wartościowych kandydatów, albo musisz, czasem z podkulonym ogonem, wrócić do tych, wcześniej odrzuconych, a zwykle to nie Twoja decyzja – Ty tylko dostarczasz złe wiadomości.

75% rekruterów potwierdza, że ostateczna decyzja o zatrudnieniu kandydata należy do hiring managera* 

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

… trafiają się trudni kandydaci, z którymi trzeba się obchodzić jak z jajkiem.

W dodatku nie dzielą się uwagami na bieżąco w czasie rekrutacji, a po wszystkim znajdujesz niepochlebne opinie w internecie.

28% odrzuconych kandydatów PODZIELI SIĘ ZŁĄ OPINIĄ ze znajomymi i rodziną, a 22% będzie odradzało innym kandydowanie do firmy*

* wg Raportu Candidate Experience w Polsce 2019

0%

0%

… jako rekruter nie masz argumentów, aby wyegzekwować konieczne zmiany (np. niekonkurencyjna oferta, psujące efekt zachowania hiring managerów, niedoskonałości procesu rekrutacyjnego, etc.) i ostatecznie to Ty jesteś winny, a właściwie na nic nie masz wpływu.

42% rekruterów czuje, że trudno im spełnić oczekiwania kandydatów* 

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku


… budowanie reputacji wśród kandydatów to mozolny proces, który bardzo trudno mierzyć i skalować, a na efekty w postaci najbardziej wartościowych kandydatów, trzeba długo czekać.

88% rekruterów twierdzi, że referencje i rekomendacje są dobrym sposobem pozyskiwania kandydatów

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

0%

0%

… chcesz być w porządku, a to trudne, bo albo musisz odrzucić bardzo wartościowych kandydatów, albo musisz, czasem z podkulonym ogonem, wrócić do tych, wcześniej odrzuconych, a zwykle to nie Twoja decyzja – Ty tylko dostarczasz złe wiadomości.

75% rekruterów potwierdza, że ostateczna decyzja o zatrudnieniu kandydata należy do hiring managera* 

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

Nie zawsze, bo…

… trafiają się trudni kandydaci, z którymi trzeba się obchodzić jak z jajkiem, w dodatku nie mówią nic na rekrutacji, a po wszystkim znajdujesz niepochlebne opinie w internecie.

28% podzieli się złą opinią

28% odrzuconych kandydatów PODZIELI SIĘ ZŁĄ OPINIĄ ze znajomymi i rodziną, a 22% będzie odradzało innym kandydowanie do firmy*

* wg Raportu Candidate Experience w Polsce 2019

… jako rekruter nie masz argumentów, aby wyegzekwować konieczne zmiany (np. niekonkurencyjna oferta, psujące efekt zachowania hiring managerów, niedoskonałości procesu rekrutacyjnego, etc.) i ostatecznie to Ty jesteś winny, a właściwie na nic nie masz wpływu.

42% rekruterów czuje, że trudno im spełnić oczekiwania kandydatów* 

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

... budowanie reputacji wśród kandydatów to mozolny proces, który bardzo trudno mierzyć i skalować, a na efekty w postaci najbardziej wartościowych kandydatów, trzeba długo czekać.

88% rekruterów twierdzi, że referencje i rekomendacje są dobrym sposobem pozyskiwania kandydatów

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

chcesz być w porządku, a to trudne, bo albo musisz odrzucić bardzo wartościowych kandydatów, albo musisz, czasem z podkulonym ogonem, wrócić do tych, wcześniej odrzuconych, a zwykle to nie Twoja decyzja – Ty tylko dostarczasz złe wiadomości.

75% rekruterów potwierdza, że ostateczna decyzja o zatrudnieniu kandydata należy do hiring managera

* wg Raportu InterviewMe z 2019 roku

A przecież można inaczej!

Dołącz do SerioOdpowiedzialnych i niech dzieje się magia, bo:

    Zapobiegasz czarnemu PR’owi w sieci

Możesz temu zapobiec, dlatego że kandydaci, dostając coś tak wyjątkowego jak konsultacja kariery, nawet jeżeli ich odrzucasz, są udobruchani i mają lepsze zdanie o Tobie, procesie rekrutacji
i całej firmie
.

     Gromadzisz konkretne argumenty

Zyskujesz konkretne narzędzie, które pomaga Ci gromadzić argumenty do wprowadzania zmian w procesie rekrutacji, dzięki czemu stajesz się partnerem dla biznesu, a nie chłopcem do bicia, bo “to wszystko wina rekrutacji”.

     Zyskujesz ambasadorów

W końcu możesz wyskalować proces budowania reputacji pracodawcy, bo najlepsi odrzuceni kandydaci stają się ambasadorami i mówią o Tobie dobrze na rynku. Efekt się multiplikuje, ponieważ docierasz do szerszego grona kandydatów (a szeptany marketing jest najskuteczniejszy).

     Trafiasz do najlepszej ligi rekruterów

Zyskujesz spokój ducha i nie masz wyrzutów sumienia, bo zachowujesz się serio fair wobec kandydatów – masz jak wyjść z twarzą z trudnych sytuacji, a kandydaci zapamiętują Cię jako jednego z najlepszych rekruterów, jakiego w życiu spotkali.

A przecież można inaczej!

Dołącz do SerioOdpowiedzialnych i niech dzieje się magia, bo:

    Zapobiegasz czarnemu PR’owi w sieci

Możesz temu zapobiec, dlatego że kandydaci, dostając coś tak wyjątkowego jak konsultacja kariery, nawet jeżeli ich odrzucasz, są udobruchani i mają lepsze zdanie o Tobie, procesie rekrutacji i całej firmie.

     Gromadzisz konkretne argumenty

Zyskujesz konkretne narzędzie, które pomaga Ci gromadzić argumenty do wprowadzania zmian w procesie rekrutacji, dzięki czemu stajesz się partnerem dla biznesu, a nie chłopcem do bicia, bo “to wszystko wina rekrutacji”.

     Zyskujesz ambasadorów

W końcu możesz wyskalować proces budowania reputacji pracodawcy, bo najlepsi odrzuceni kandydaci stają się ambasadorami i mówią o Tobie dobrze na rynku. Efekt się multiplikuje, ponieważ docierasz do szerszego grona kandydatów (a szeptany marketing jest najskuteczniejszy).

     Trafiasz do najlepszej ligi rekruterów

Zyskujesz spokój ducha i nie masz wyrzutów sumienia, bo zachowujesz się serio fair wobec kandydatów – masz jak wyjść z twarzą z trudnych sytuacji, a kandydaci zapamiętują Cię jako jednego z najlepszych rekruterów, jakiego w życiu spotkali.

A przecież można inaczej!

Dołącz do SerioOdpowiedzialnych
i niech dzieje się magia, bo:

    Zapobiegasz czarnemu PR’owi w sieci

Możesz temu zapobiec, dlatego że kandydaci, dostając coś tak wyjątkowego jak konsultacja kariery, nawet jeżeli ich odrzucasz, są udobruchani i mają lepsze zdanie o Tobie, procesie rekrutacji i całej firmie.

     Gromadzisz konkretne argumenty

Zyskujesz konkretne narzędzie, które pomaga Ci gromadzić argumenty do wprowadzania zmian w procesie rekrutacji, dzięki czemu stajesz się partnerem dla biznesu, a nie chłopcem do bicia, bo “to wszystko wina rekrutacji”.

     Zyskujesz ambasadorów

W końcu możesz wyskalować proces budowania reputacji pracodawcy, bo najlepsi odrzuceni kandydaci stają się ambasadorami i mówią o Tobie dobrze na rynku. Efekt się multiplikuje, ponieważ docierasz do szerszego grona kandydatów (a szeptany marketing jest najskuteczniejszy).

     Trafiasz do najlepszej ligi rekruterów

Zyskujesz spokój ducha i nie masz wyrzutów sumienia, bo zachowujesz się serio fair wobec kandydatów – masz jak wyjść z twarzą z trudnych sytuacji, a kandydaci zapamiętują Cię jako jednego z najlepszych rekruterów, jakiego w życiu spotkali.

Magia, czyli co konkretnie?

serioodpowiedzialni.pl

Swoim najlepszym odrzuconym kandydatom oferujesz coś WOW!, czyli godzinną konsultację kariery, co sprawia, że czują się zaopiekowani i mają o Tobie jak najlepsze zdanie, a Ty czujesz, że postępujesz wobec nich fair i nie martwisz się, jak dotąd, że musisz odprawić ich z kwitkiem.


serioodpowiedzialni.pl

W trakcie spotkania konsultant pyta kandydata o jego wrażenia z procesu – ten najczęściej szczerze opowiada o swoich wrażeniach, a normalnie nie podzieliłby się tym wprost z rekruterem. Dzięki temu zyskujesz twarde argumenty do negocjacji z biznesem / managerami działu, bo to informacja pochodząca wprost od kandydata, która nie będzie traktowana jak Twoje wymówki i narzekanie.


serioodpowiedzialni.pl

Kandydaci, którzy skorzystali z konsultacji, naturalnie dzielą się swoimi przeżyciami ze znajomymi, dzięki czemu zyskujesz ambasadorów, którzy mówią o Tobie dobrze na rynku i Twoja legendarna reputacja dociera nawet do tych, do których jeszcze nie dotarłeś.

UWAGA: zbieżność płci i stanowisk jest całkowicie przypadkowa!

Magia, czyli co konkretnie?

serioodpowiedzialni.pl

Po pierwsze:

Swoim najlepszym odrzuconym kandydatom oferujesz coś WOW!, czyli godzinną konsultację kariery.
To sprawia, że czują się zaopiekowani i mają o Tobie jak najlepsze zdanie.
A Ty czujesz, że postępujesz wobec nich fair i nie martwisz się, jak dotąd, że musisz odprawić ich z kwitkiem.


serioodpowiedzialni.pl

Poza tym:

W trakcie spotkania konsultant pyta kandydata o jego wrażenia z procesu. Ten najczęściej szczerze opowiada mu o swoich wrażeniach, którymi normalnie nie podzieliłby się wprost z rekruterem.
Dzięki temu zyskujesz twarde argumenty do negocjacji z biznesem / managerami działu, bo to informacja pochodząca wprost od kandydata, która nie będzie traktowana jak Twoje wymówki i narzekanie.


serioodpowiedzialni.pl

I w końcu:

Kandydaci, którzy skorzystali z konsultacji, naturalnie dzielą się swoimi przeżyciami ze znajomymi.
Dzięki temu zyskujesz ambasadorów, którzy mówią o Tobie dobrze na rynku i Twoja legendarna reputacja dociera nawet do tych, do których sam jeszcze nie dotarłeś.

Magia, czyli co konkretnie?

serioodpowiedzialni.pl

Swoim najlepszym odrzuconym kandydatom oferujesz coś WOW!, czyli godzinną konsultację kariery.
To sprawia, że czują się zaopiekowani i mają o Tobie jak najlepsze zdanie.
A Ty czujesz, że postępujesz wobec nich fair i nie martwisz się, jak dotąd, że musisz odprawić ich z kwitkiem.


serioodpowiedzialni.pl

W trakcie spotkania konsultant pyta kandydata o jego wrażenia z procesu. Ten najczęściej szczerze opowiada mu o swoich wrażeniach, którymi normalnie nie podzieliłby się wprost z rekruterem.
Dzięki temu zyskujesz twarde argumenty do negocjacji z biznesem / managerami działu, bo to informacja pochodząca wprost od kandydata, która nie będzie traktowana jak Twoje wymówki i narzekanie.


serioodpowiedzialni.pl

Kandydaci, którzy skorzystali z konsultacji, naturalnie dzielą się swoimi przeżyciami ze znajomymi.
Dzięki temu zyskujesz ambasadorów, którzy mówią o Tobie dobrze na rynku i Twoja legendarna reputacja dociera nawet do tych, do których sam jeszcze nie dotarłeś.

UWAGA: zbieżność płci i stanowisk jest całkowicie przypadkowa!

Co zyskujesz jako SerioOdpowiedzialny?

Co zyskujesz jako SerioOdpowiedzialny?

Szczęśliwe zakończenie!

Zamiast znowu denerwować się, że kandydaci wypisują w sieci złe opinie na temat Ciebie i Twojej firmy, zyskujesz ich szacunek, legendarną reputację i w końcu stajesz się partnerem dla biznesu.

Szczęśliwe zakończenie!

Zamiast znowu denerwować się, że kandydaci wypisują w sieci złe opinie na temat Ciebie i Twojej firmy, zyskujesz ich szacunek, budujesz legendarną reputację i w końcu stajesz się partnerem dla biznesu.

Zmień bajkę w  rzeczywistość!

Zobacz, jak to działa. Wypróbuj na własnej skórze, jak to wygląda od strony kandydata

– skorzystaj z bezpłatnej symulacji konsultacji kariery.

Nie czekaj, już dziś zostań SerioRekruterem!

Zmień bajkę w  rzeczywistość!

Zobacz, jak to działa.

Wypróbuj na własnej skórze, jak to wygląda od strony kandydata
– skorzystaj z bezpłatnej symulacji konsultacji kariery.

Nie czekaj, już dziś zostań SerioRekruterem!

Zobacz, co mówią ci, którzy nam zaufali. Serio.

Dostaję bardzo pozytywne sygnały od kandydatów, których odrzuciliśmy w procesie rekrutacji. Są bardzo wdzięczni za możliwość skorzystania z konsultacji kariery.

- specjalistka ds. EB w firmie IT

Dzięki wiedzy z ankiet zyskałam bardzo konkretne argumenty, które doprowadziły do pozytywnych zmian w procesie rekrutacji. W końcu udało się pokazać hiring managerom, że pozyskanie cennego kandydata to wspólny wysiłek zarówno działu rekrutacji, jak i biznesu.

- HR business partner działu sprzedaży

Teraz kiedy dzwonię odrzucić kandydata, jest mi dużo lżej, bo wiem, że mam coś do zaoferowania, co wynagrodzi jego wkład w proces rekrutacji, mimo iż ostatecznie nie było zatrudnienia. 

- specjalistka ds. rekrutacji w firmie finansowej


Dostaję bardzo pozytywne sygnały od kandydatów, których odrzuciliśmy w procesie rekrutacji. Są bardzo wdzięczni za możliwość skorzystania z konsultacji kariery.

- specjalistka ds. EB w firmie IT

Dzięki wiedzy z ankiet zyskałam bardzo konkretne argumenty, które doprowadziły do pozytywnych zmian w procesie rekrutacji. W końcu udało się pokazać hiring managerom, że pozyskanie cennego kandydata to wspólny wysiłek zarówno działu rekrutacji, jak i biznesu.

- HR business partner działu sprzedaży

Teraz kiedy dzwonię odrzucić kandydata, jest mi dużo lżej, bo wiem, że mam coś do zaoferowania, co wynagrodzi jego wkład w proces rekrutacji, mimo iż ostatecznie nie było zatrudnienia. 

- specjalistka ds. rekrutacji w firmie finansowej


Dostaję bardzo pozytywne sygnały od kandydatów, których odrzuciliśmy w procesie rekrutacji. Są bardzo wdzięczni za możliwość skorzystania z konsultacji kariery.

- specjalistka ds. EB w firmie IT

Dzięki wiedzy z ankiet zyskałam bardzo konkretne argumenty, które doprowadziły do pozytywnych zmian w procesie rekrutacji. W końcu udało się pokazać hiring managerom, że pozyskanie cennego kandydata to wspólny wysiłek zarówno działu rekrutacji, jak i biznesu.

- HR business partner działu sprzedaży

Teraz kiedy dzwonię odrzucić kandydata, jest mi dużo lżej, bo wiem, że mam coś do zaoferowania, co wynagrodzi jego wkład w proces rekrutacji, mimo iż ostatecznie nie było zatrudnienia. 

- specjalistka ds. rekrutacji w firmie finansowej


Polityka prywatności
Jak niemal wszystkie strony internetowe, wykorzystujemy pliki cookies w celu zarządzania sesjami użytkowników, przechowywania wyboru preferencji językowych oraz dostarczania Ci odpowiednich reklam. „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe przesyłane przez serwer internetowy na twardy dysk Twojego urządzenia. Cookies mogą być wykorzystywane do gromadzenia informacji o dacie i godzinie Twojej wizyty, Twojej historii przeglądania, Twoich preferencjach. Więcej informacji znajdziesz poniżej Polityka prywatności
Youtube
Zgoda na treści pochodzące z - Youtube
Vimeo
Zgoda na treści pochodzące z - Vimeo
Google Maps
Zgoda na treści pochodzące z - Google