Zarządzanie działem HR/EB 

to nie bajka?

Zarządzanie działem HR/EB 
to nie bajka?

Nie zawsze, bo…

serioodpowiedzialni.pl

łatwo o kryzys wizerunkowy –  nieważne, co zrobisz, zawsze istnieje ryzyko, że kandydat obsmaruje firmę w internecie, a budowanie marki pracodawcy to długi i żmudny proces.

… coraz trudniej jest zaskoczyć czymś kandydatów, których oczekiwania wciąż rosną,
a wyróżnienie się na rynku pracy ze swoją ofertą wcale nie staje się prostsze.  

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… coraz trudniejsze i droższe jest obsadzanie stanowisk w firmie, ponieważ marketing rekrutacyjny już nie działa (dla kandydatów bardziej liczy się to, co o firmie mówi się
w kuluarach, niż to, co obiecuje pracodawca w swoich reklamach, lub co mówią o niej zatrudnieni ambasadorzy marki).

… odpowiadasz za działania rekruterów, choć nie zawsze masz jak sprawdzać, w jaki sposób traktują kandydatów, a w razie wpadek wizerunkowych to Ty sprzątasz cały ten bałagan
i musisz tłumaczyć się przed zarządem.

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… w Twojej organizacji, tak jak w każdej, zdarzają się wpadki w procesach rekrutacyjnych, przez co rekruterzy się zniechęcają i spada ich morale, a Ty nie masz narzędzi, żeby ich odciążyć w takich sytuacjach.

… nie masz oręża w dyskusji z biznesem i z zarządem w kwestii koniecznych zmian, Twoje prośby i sugestie bywają ignorowane, bo nie zawsze masz twarde dowody na potwierdzenie swojej argumentacji. Uwagi dostajesz zazwyczaj w formie ustnego przekazu od rekruterów, którzy słyszą je od kandydatów.

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… pomimo Twoich wysiłków, rynek i kandydaci i tak zarzucą Ci malowanie trawy na zielono zamiast wprowadzania realnych zmian.

serioodpowiedzialni.pl

łatwo o kryzys wizerunkowy – nieważne, co zrobisz, zawsze istnieje ryzyko, że kandydat obsmaruje firmę w internecie, a budowanie marki pracodawcy to długi i żmudny proces.

… coraz trudniej jest zaskoczyć czymś kandydatów, których oczekiwania wciąż rosną,
a wyróżnienie się na rynku pracy ze swoją ofertą wcale nie staje się prostsze.  

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… coraz trudniejsze i droższe jest obsadzanie stanowisk w firmie, ponieważ marketing rekrutacyjny już nie działa (dla kandydatów bardziej liczy się to, co o firmie mówi się
w kuluarach, niż to, co obiecuje pracodawca w swoich reklamach, lub co mówią o niej zatrudnieni ambasadorzy marki).

… odpowiadasz za działania rekruterów, choć nie zawsze masz jak sprawdzać, w jaki sposób traktują kandydatów, a w razie wpadek wizerunkowych to Ty sprzątasz cały ten bałagan
i musisz tłumaczyć się przed zarządem.

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… w Twojej organizacji, tak jak w każdej, zdarzają się wpadki w procesach rekrutacyjnych, przez co rekruterzy się zniechęcają i spada ich morale, a Ty nie masz narzędzi, żeby ich odciążyć w takich sytuacjach.

… nie masz oręża w dyskusji z biznesem i z zarządem w kwestii koniecznych zmian, Twoje prośby i sugestie bywają ignorowane, bo nie zawsze masz twarde dowody na potwierdzenie swojej argumentacji. Uwagi dostajesz zazwyczaj w formie ustnego przekazu od rekruterów, którzy słyszą je od kandydatów.

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… pomimo Twoich wysiłków, rynek i kandydaci i tak zarzucą Ci malowanie trawy na zielono zamiast wprowadzania realnych zmian.

serioodpowiedzialni.pl

łatwo o kryzys wizerunkowy –  nieważne, co zrobisz, zawsze istnieje ryzyko, że kandydat obsmaruje firmę w internecie,
a budowanie marki pracodawcy to długi i żmudny proces.

… coraz trudniej jest zaskoczyć czymś kandydatów, których oczekiwania wciąż rosną,
a wyróżnienie się na rynku pracy ze swoją ofertą wcale nie staje się prostsze.  

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… coraz trudniejsze i droższe jest obsadzanie stanowisk
w firmie
, ponieważ marketing rekrutacyjny już nie działa
(dla kandydatów bardziej liczy się to, co o firmie mówi się
w kuluarach, niż to, co obiecuje pracodawca w swoich reklamach, lub co mówią o niej zatrudnieni ambasadorzy marki).

… odpowiadasz za działania rekruterów, choć nie zawsze masz jak sprawdzać, w jaki sposób traktują kandydatów, a w razie wpadek wizerunkowych, to Ty sprzątasz cały ten bałagan
i musisz tłumaczyć się przed zarządem.

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… w Twojej organizacji, tak jak w każdej, zdarzają się wpadki
w procesach rekrutacyjnych, przez co rekruterzy się zniechęcają i spada ich morale, a Ty nie masz narzędzi, żeby ich odciążyć w takich sytuacjach.

… nie masz oręża w dyskusji z biznesem i z zarządem w kwestii koniecznych zmian, Twoje prośby i sugestie bywają ignorowane, bo nie zawsze masz twarde dowody na potwierdzenie swojej argumentacji. Uwagi dostajesz zazwyczaj
w formie ustnego przekazu od rekruterów, którzy słyszą je od kandydatów.

serioodpowiedzialni.pl
serioodpowiedzialni.pl

… pomimo Twoich wysiłków, rynek i kandydaci i tak zarzucą Ci malowanie trawy na zielono zamiast wprowadzania realnych zmian.

serioodpowiedzialni.plłatwo o kryzys wizerunkowy –  nieważne, co zrobisz, zawsze istnieje ryzyko, że kandydat obsmaruje firmę w internecie,
a budowanie marki pracodawcy to długi i żmudny proces.

serioodpowiedzialni.pl… coraz trudniej jest zaskoczyć czymś kandydatów, których oczekiwania wciąż rosną, 
a wyróżnienie się na rynku pracy ze swoją ofertą wcale nie staje się prostsze.  

serioodpowiedzialni.pl… coraz trudniejsze i droższe jest obsadzanie stanowisk w firmie, ponieważ marketing rekrutacyjny już nie działa (dla kandydatów bardziej liczy się to, co o firmie mówi się
w kuluarach, niż to, co obiecuje pracodawca w swoich reklamach, lub co mówią o niej zatrudnieni ambasadorzy marki).

serioodpowiedzialni.pl… odpowiadasz za działania rekruterów, choć nie zawsze masz jak sprawdzać, w jaki sposób traktują kandydatów, a 
w razie wpadek wizerunkowych,
to Ty sprzątasz
cały ten bałagan
i musisz tłumaczyć się przed zarządem.

serioodpowiedzialni.pl… w Twojej organizacji, tak jak w każdej, zdarzają się wpadki
w procesach rekrutacyjnych, przez co rekruterzy się zniechęcają i spada ich morale,
a Ty nie masz narzędzi, żeby ich odciążyć w takich sytuacjach.

serioodpowiedzialni.pl… nie masz oręża w dyskusji z biznesem i z zarządem w kwestii koniecznych zmian, Twoje prośby i sugestie bywają ignorowane, bo nie zawsze masz twarde dowody
na potwierdzenie swojej argumentacji. Uwagi dostajesz zazwyczaj w formie ustnego przekazu od rekruterów, którzy słyszą je od kandydatów.

serioodpowiedzialni.pl… pomimo Twoich wysiłków, rynek i kandydaci i tak zarzucą Ci malowanie trawy na zielono zamiast wprowadzania realnych zmian.

A rynek i trendy są bezlitosne…

85 milionów ludzi

Wg. badań firmy Kornferry, jeśli nic się nie zmieni na rynku pracy, do 2030 r. globalny niedobór talentów ludzkich wyniesie ponad 85 milionów ludzi, co może skutkować około 8,5 biliona dolarów niezrealizowanych rocznych przychodów.


Aż 69% kandydatów nie złoży aplikacji do firmy o złej reputacji,
nawet jeśli aktualnie pozostaje bez pracy*

* Raport #TRENDYHR_2020/21

0%

0%

Aż 64% osób poszukujących pracy twierdzi, że słabe doświadczenie kandydata sprawia, że są mniej skłonni do zakupu towarów i usług od tego pracodawcy.*

* Raport Career Arc The Future of Recruiting 2017


Niemal 30% kandydatów liczy na zaangażowanie firmy w inicjatywy społeczne*

* Raport #TRENDYHR_2020/21

0%

0%

Prawie 40% rekruterów i HR/EB managerów chce się w najbliższym roku skupić na poszukiwaniu nowych kanałów pozyskiwania kandydatów*

* Raport #TRENDYHR_2020/21

STOP! Przecież można inaczej!

Dołącz do SerioOdpowiedzialnych i niech dzieje się magia, bo:

      Zapobiegasz czarnemu PR’owi w sieci

Zapewniasz swoim rekruterom narzędzie, dzięki któremu kandydaci, nawet jeżeli są odrzuceni, zostają udobruchani i wyrabiają sobie lepsze zdanie o procesie rekrutacji i całej firmie, a Ty masz spokój, bo nie martwisz się o niepochlebne opinie lub kryzysy wizerunkowe.

     Gromadzisz konkretne argumenty

Kandydat często nie podzieli się z rekruterem swoją prawdziwą opinią, ale swoje pomyśli i podzieli się tym ze znajomymi lub, co gorsza, w sieci. Kiedy o opinię pyta niezależny konsultant, jest szansa, by dotrzeć do szczerej opinii kandydata, co pozwala zidentyfikować słabości procesu lub wyłapać nieodpowiednie zachowania rekruterów. W efekcie masz szansę skorygować działania HR/EB, a dzięki prawdziwym opiniom wprost od kandydatów masz w końcu niezbite argumenty, aby uzyskać od zarządu potrzebne zmiany.

     Wyróżniasz się wśród kandydatów

Zamiast wydawać więcej na “ulotki”, inwestujesz w najskuteczniejszy kanał pozyskiwania kandydatów, czyli dobrą opinię o Twojej firmie w tzw. kuluarach. Nawet jeśli coraz trudniej jest wyróżnić się na rynku ze swoją ofertą, Ty robisz coś, co kandydaci naprawdę doceniają i będą to pamiętać przez lata. To sprawia, że w końcu możesz wyskalować proces budowania reputacji pracodawcy na rynku, bo obdarowani konsultacją odrzuceni kandydaci stają się Twoimi ambasadorami. Uzyskujesz efekt kuli śnieżnej: korzyści się multiplikują, a powszechnie wiadomo, że szeptany marketing jest przecież najskuteczniejszy.

     Stajesz się prawdziwym trendsetterem

Inwestujesz w nowe, skuteczne rozwiązania, zamiast tylko zwiększać budżet na nieskuteczne metody, ponieważ jako osoba zarządzająca rozumiesz trendy na rynku rekrutacji. Dzięki temu w końcu zyskujesz reputację skutecznego lidera i przestajesz być tylko kolejnym “EB’owcem, który maluje trawę na zielono”.

Magia, czyli co konkretnie?

serioodpowiedzialni.pl

Wdrażasz innowacyjne rozwiązanie, które podnosi candidate experience i sprawia, że na całym rynku mówią o Tobie wyjątkowo dobrze. Dzięki temu zyskujesz zarówno w oczach kandydatów, jak i swojego zespołu oraz biznesu.


serioodpowiedzialni.pl

Uzyskujesz od kandydatów dane, których nie znajdziesz w powszechnie dostępnych raportach. Tego typu informacji biznes nie może zignorować, dzięki czemu dowodzisz słuszności swoich propozycji i łatwiej Ci uzyskać  budżet na konieczne zmiany.


serioodpowiedzialni.pl

Dzięki inwestycji w dobrą reputację całkowity koszt pozyskania kandydata spada, a jednocześnie robisz coś pożytecznego dla rynku pracy i samych kandydatów.

UWAGA: zbieżność płci i stanowisk jest całkowicie przypadkowa!

Magia, czyli co konkretnie?

serioodpowiedzialni.pl

Wdrażasz innowacyjne rozwiązanie, które podnosi candidate experience i sprawia, że na całym rynku mówią o Tobie wyjątkowo dobrze. Dzięki temu zyskujesz zarówno w oczach kandydatów, jak i swojego zespołu oraz biznesu.


serioodpowiedzialni.pl

Uzyskujesz od kandydatów dane, których nie znajdziesz w powszechnie dostępnych raportach. Tego typu informacji biznes nie może zignorować, dzięki czemu dowodzisz słuszności swoich propozycji i łatwiej Ci uzyskać  budżet na konieczne zmiany.


serioodpowiedzialni.pl

Dzięki inwestycji w dobrą reputację całkowity koszt pozyskania kandydata spada, a jednocześnie robisz coś pożytecznego dla rynku pracy i samych kandydatów.

UWAGA: zbieżność płci i stanowisk jest całkowicie przypadkowa!

Co zyskujesz jako SerioOdpowiedzialny?

Szczęśliwe zakończenie!

Zamiast znowu denerwować się, że kandydaci wypisują w sieci złe opinie na Temat Ciebie i Twojej firmy, zyskujesz ich szacunek,  legendarną reputację i w końcu stajesz się partnerem dla biznesu.

Zmień bajkę w  rzeczywistość!

Zobacz, jak to działa. Wypróbuj na własnej skórze, jak to wygląda od strony kandydata

– skorzystaj z bezpłatnej symulacji konsultacji kariery.

Nie czekaj, już dziś zostań SerioManagerem!

Zobacz, co mówią ci, którzy nam zaufali. Serio.

Kandydaci wracają do nas, dziękując za wsparcie w tym trudnym dla nich momencie kariery. I to jest piękne!

- team leader zespołu rekrutacyjnego w firmie IT

Dzięki wynikom z ankiet przeprowadzonych przez niezależnego konsultanta miałam szansę dotrzeć do prawdziwych opinii naszych kandydatów, dzięki czemu mogłam przyjść z konkretnymi wnioskami i propozycjami do biznesu, a także uzyskać wsparcie do wprowadzenia konkretnych zmian.

- managerka ds. marki pracodawcy w instytucji finansowej

Dzięki zastosowaniu konsultacji moi kandydaci bardzo dobrze o mnie mówią, przez co bardzo pozytywnie wzmocniła się moja reputacja zarówno wśród innych kandydatów, jak i partnerów biznesowych.

- dyrektorka HR w firmie leasingowej


Zobacz, co mówią ci, którzy nam zaufali. Serio

Kandydaci wracają do nas, dziękując za wsparcie w tym trudnym dla nich momencie kariery. I to jest piękne!

- team leader zespołu rekrutacyjnego w firmie IT

Dzięki wynikom z ankiet przeprowadzonych przez niezależnego konsultanta miałam szansę dotrzeć do prawdziwych opinii naszych kandydatów, dzięki czemu mogłam przyjść z konkretnymi wnioskami i propozycjami do biznesu, a także uzyskać wsparcie do wprowadzenia konkretnych zmian.

- managerka ds. marki pracodawcy w instytucji finansowej

Dzięki zastosowaniu konsultacji moi kandydaci bardzo dobrze o mnie mówią, przez co bardzo pozytywnie wzmocniła się moja reputacja zarówno wśród innych kandydatów, jak i partnerów biznesowych.

- dyrektorka HR w firmie leasingowej


Zobacz, co mówią ci, którzy nam zaufali. Serio.

Kandydaci wracają do nas, dziękując za wsparcie w tym trudnym dla nich momencie kariery. I to jest piękne!

- team leader zespołu rekrutacyjnego w firmie IT

Dzięki wynikom z ankiet przeprowadzonych przez niezależnego konsultanta miałam szansę dotrzeć do prawdziwych opinii naszych kandydatów, dzięki czemu mogłam przyjść z konkretnymi wnioskami i propozycjami do biznesu, a także uzyskać wsparcie do wprowadzenia konkretnych zmian.

- managerka ds. marki pracodawcy w instytucji finansowej

Dzięki zastosowaniu konsultacji moi kandydaci bardzo dobrze o mnie mówią, przez co bardzo pozytywnie wzmocniła się moja reputacja zarówno wśród innych kandydatów, jak i partnerów biznesowych.

- dyrektorka HR w firmie leasingowej


Polityka prywatności
Jak niemal wszystkie strony internetowe, wykorzystujemy pliki cookies w celu zarządzania sesjami użytkowników, przechowywania wyboru preferencji językowych oraz dostarczania Ci odpowiednich reklam. „Cookies” to niewielkie pliki tekstowe przesyłane przez serwer internetowy na twardy dysk Twojego urządzenia. Cookies mogą być wykorzystywane do gromadzenia informacji o dacie i godzinie Twojej wizyty, Twojej historii przeglądania, Twoich preferencjach. Więcej informacji znajdziesz poniżej Polityka prywatności
Youtube
Zgoda na treści pochodzące z - Youtube
Vimeo
Zgoda na treści pochodzące z - Vimeo
Google Maps
Zgoda na treści pochodzące z - Google